بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی:برای تعویض 6 بازیکن باید از سازمان لیگ اجازه می‌گرفتم!

در ادامه یکی از خبرنگاران خطاب به قلعه‌نویی گفت: من هیچ گاه پس از باخت استقلال تبریک نمی‌گویم چون استقلال را خیلی دوست دارم اما این بار می‌خواهم به شما تبریک بگویم چون به عقیده من استقلال امروز خیلی خوب بازی کرد و فقط روی دو اشتباه فردی گل خورد. قلعه‌نویی در پاسخ گفت: من قبول دارم که امروز خوب بودیم اما استقلالی که می‌خواهد به لیگ قهرمانان آسیا فکر کند، باید خیلی باکیفیت‌تر از این باشد. من مثل مربیانی نیستم که بعد از برد نقاط ضعف تیمم را فراموش کنم. من پس از پیروزی برابر پیکان هم گفتم که تیمم در به دست آوردن موقعیت‌های گل ضعف‌هایی دارد. ما امروز باید 6 تعویض می‌کردیم اما نیمکت‌مان شرایط مناسبی برای تعویض نداشت.
وی در ادامه گفت: از دست برخی دوستان دلخورم. آن‌هایی که آنقدر به بیک‌زاده فشار آوردند که او از شرایط عادی بازی هم دور شد و کار به جایی رسید که وقتی توپ را از دست می‌داد تا چند دقیقه مات و مبهوت می‌ماند. بیک‌زاده جزو پرافتخارترین بازیکنان لیگ برتر است اما حالا با کوچک‌ترین حرکتی مصدوم می‌شود و تمرکزش را از دست داده است. من برخی از طرفداران تیم را مقصر این مسئله می‌دانم. امروز هم به نظر آن‌ها احترام گذاشتم و میداودی را به زمین فرستادم. البته نمی‌خواهم بگویم که او خوب نبوده است اما به بازیکنی مثل میلاد باید حداقل 45 دقیقه وقت داد. از هواداران می‌خواهم که اجازه دهند کارمان را انجام دهیم و سرمایه‌هایمان را به این روز نیندازیم. آن‌ها مطمئن باشند که در نیم فصل دوم وضعیت بهتری خواهیم داشت.
سرمربی آبی‌پوشان در ادامه و در پاسخ به این سوال که در نیم فصل چه بازیکنانی را به تیمش اضافه می‌کند و از بین دو بازیکن کروات و مصری کدام یک را مد نظر دارد خطاب به خبرنگاری که این سوال را پرسیده بود گفت: مثل اینکه شما اطلاعات خیلی خوبی از تیم ما دارید! بهتر است اول دعا کنید که پول به باشگاه بیاید تا بتوانیم بازیکن بگیریم. دیگر کروات یا مصری بودنش خیلی مهم نیست.من اعتقاد دارم که باید جناح چپ تیم را تقویت کنیم و بر خلاف آنچه برخی می‌گویند باید خط هافبک‌مان را قدرتمند کنیم. ما اکنون مجبور هستیم اکبرپور را یک خط عقب‌تر بیاوریم در حالی که اگر او در خط حمله باشد کارایی بیشتری دارد.
در ادامه خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید که آیا فکر نمی‌کند ساموئل امروز روز خوبی نداشته است؟ او در پاسخ گفت: امروز در مجموع 5 یا 6 بازیکن ما خوب نبودند و این مسئله فقط درباره ساموئل صدق نمی‌کند. خط هافبک ما امروز بسیار ضعیف عمل کرد و نتوانست جلوی جوان‌های خوب فولاد آن طور که باید کار کند. فولاد یک باشگاه است و من به همین دلیل به این تیم، بازیکنانش و هوادارانش تبریک می‌گویم. همان طور که گفتم امروز باید حداقل 6 تعویض انجام می‌دادیم و شاید لازم بود که برای این کار از سازمان لیگ اجازه می‌گرفتیم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 9 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته شانزدهم,نشست خبری,اشتباهات فردی,باخت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com